Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
error_outline
13. august kl. 10:10

KOMMUNESTYREVALG 2019

Les mer clear

Arkiv

Arkivavdelingen består av arkiv, post- og interne budtjenester. Arkivet forvalter "kommunens hukommelse": Vi bistår ansatte med opplæring i sak-/arkivsystemet,  publikum med søk i postlister, byggesaker og gammelt arkivmateriale, og sørger for at kommunen har et felles system for journalpliktig og arkivverdig dokumentasjon. I tillegg har arkivet rådgivende ansvar overfor de enhetene som av ulike årsaker har sine egne journalsystemer, slik som barneverntjenesten og andre klient-/brukerorienterte enheter.

Post- og interne budtjenester sørger for at kommunen mottar og sender ut fysisk post daglig. Eksterne enheter får levert post med eget postbud. I tillegg bistår avdelingen interne og eksterne enheter med kopierings- og trykkeoppdrag, og i utforming av brosjyrer og informasjonsmateriell.

Kontakt: postmottak@ralingen.kommune.no

For innsyn i/bistand i forbindelse med historisk arkivmateriale, fyll ut dette skjemaet og send det inn. Da vil en av  våre arkivmedarbeidere søke i vårt historiske arkiv, og ta kontakt med deg.

Ved personlig oppmøte gjør vi vårt beste for å bistå med det vi kan. Det vil likevel være avhengig av hva slags dokumentasjon du ser etter, hvor raskt det lar seg finne, da kommunens historiske arkiv er stort og variert. Vi anbefaler derfor uansett å sende oss en skriftlig henvendelse i forkant, slik at vi kan bistå deg best mulig.

 

 

 

 

 

Skjema

Publisert | Oppdatert 24. mai 2019